zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Możesz zwrócić zamówiony produkt w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Wyjątek stanowią produkty personalizowane, zamówione indywidualnie lub z imienną dedykacją.

Procedura zwrotu

  1. Wypełnij formularz zwrotu który możesz pobrać tutaj: formularz zwrotu
  2. Wyślij go na adres sklep@nieladnie.pl
  3. Spakuj produkty które chcesz zwrócić i odeślij na adres:

NIEŁADNIE Kamila Szcześniak
ul. Sarmacka 1/134
02-972 Warszawa
733 075 341
szczesniak.kamila@gmail.com

Lub do paczkomatu InPost:

Paczkomat WAW01HO
Sarmacka 4, Warszawa
tel.: 733 075 341
Email: sklep@nieladnie.pl

Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni od momentu dotarcia przesyłki zwrotnej.

 

REKLAMACJA

Jeśli produkt który kupiłaś/eś ma wadę lub jest uszkodzony, możesz zgłosić reklamację. 

  1. Wypełnij formularz reklamacji który możesz pobrać tutaj: formularz reklamacji
  2. Wyślij go na adres sklep@nieladnie.pl
  3. Poczekaj, odpowiemy w ciągu 3 dni roboczych.

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, możesz wymienić produkt na nowy, lub zwrócić towar a całkowity zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni od momentu dotarcia przesyłki zwrotnej.


kontakt   •   o mnie   •   dostawa i metody płatności   •   zwroty i reklamacje   •   regulamin sklepu   •   polityka prywatności


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl